Jak wyżej. Sprzedam.

Jak wyżej. Sprzedam.

Postprzez catwoman » 29 Lis 2013, 05:27

Załóżmy, że mam na imię Alicja.

Jestem 20-letnią studentką prawa, nieważne z jakiego miasta (nie mam problemu z przemieszczaniem się po kraju).

Jestem wysoką (175cm) długowłosą i długonogą blondynką. Moje włosy sięgają pasa. Nie jestem ani gruba, ani chuda. Uważam, że mam doskonałą figurę: wąską talię, duży tyłek i spore cycki. Klepsydra, zatem ten typ kobiecej sylwetki, który przez lata cieszył się największą popularnością. Jeśli, do zwizualizowania sobie mojej osoby, ktoś potrzebuje również znajomości wagi, to podaję ją tutaj: ważę 65kg. Mam duże uda, ale uważam, że są bardzo seksowne. Jestem w pełni zadowolona ze swojego wyglądu, od 3 lat pracuję jako hostessa na konferencjach, targach i bankietach. Jeśli chodzi o twarz, to jest ona prawdopodobnie najbardziej atrakcyjnym elementem mojej osoby. Zawsze się uśmiecham, posiadam typowo słowiańskie kości policzkowe, kiedy się śmieję robią mi się "pucki", które podobno dodają wiele uroku. Mam niebieskie oczy i nieskazitelną cerę.

Studiuję stacjonarnie, można się zatem domyślić, że jestem osobą ambitną, zdolną i inteligentną. Mam wiele zainteresowań, latam po świecie tanimi liniami i zwiedzam miasta korzystając z couchsurfingu. Kocham się uczyć, łatwo przyswajam wiedzę i mam pamięć absolutną. Jestem wszechstronnie uzdolniona, kiedyś chciałam zostać lekarzem, decyzję zmieniłam w ostatniej chwili i obecnie studiuję prawo, na którym jestem bardzo szczęśliwa ;) Dużo czytam, ostatnio staram się oglądać stare filmy, aby poznać klasykę kina.

Jestem typem osoby, która zawsze radzi sobie sama ze wszystkim. Lubię mieć pieniądze, ale zawsze musiałam zdobywać je samodzielnie. Nie boję się wyzwań, mam wiele marzeń do spełnienia. Moją cechą charakterystyczną jest duża ilość energii i pomysłów. Skusisz się?;>